dilluns, 10 d’octubre del 2011

M.A.E Eva Compta

Mostra d’Arts Esceniques Eva Compta
15 i 16 d’Octubre Les Preses, Centre Cultural

Soms molt afortunats de neixer.
Som encara més afortunats de poder compartir aquest moments, amb tota la gent que comparteix cada instant d’aquest somni.
Som i sempre serem unes persones amb molta sort de poder veure creixer projectes que comencen del no res i es converteixen en la cosa més important i satisfactoria de la nostre vida!



-Dialeg-
Jo per aquest dia, ja tinc preparat una sopa de galets dels petits per el meu Ramon. Es que el pobre els galets dels grossos el fan escanyussar.
Total que el meu Ramon a casa amb la seva sopeta, i jo amb el discurs del 90 d’en Jordi Pujol, gran president i gran persona al cotxe, aniré a la mostra que han preparat un joves.
Es ben bé que això que diuen que el jovent esta perdut no tenen pas raó, no! Jo sé que aquest tres mossos els trobo el dia 15 i 16 a Les Preses, al Centre Cultural.
Sí! aquell espai on avanç i feien concerts i ara es una escola!
Ara, avanç de marxar cap a Les Preses que tinc camí, miraré el espostifai, una cosa moderna que em va ficar el meu nét el Llibert a l’ordinador. Allà segur que hi trobaré el discurs de l’Artur Mas! Que bé que parla el refotut!

Pilar
Ella vota a Convergència, però el dia 15 i 16 d’octubre no faltarà a la Mostra d’Arts Escèniques Eva Compta